Ostutingimused

Veebipoe SiberianWellness.ee (edaspidi Veebipood) omanik on Geddit OÜ (registrikood 12592885), asukohaga RÔÔmu tee 41 Tartu, Tartu Tartumaa 51013.

MĂŒĂŒgilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo

MĂŒĂŒgitingimused kehtivad Veebipoest kaupade ostmisel.

Veebipoes mĂŒĂŒdavate toodete hinnad on mĂ€rgitud toodete juurde.

Hinnale lisandub tasu kauba kÀttetoimetamise eest.

Kauba kÀttetoimetamise tasu sÔltub ostja asukohast ning kÀttetoimetamise viisist.

KĂ€ttetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel.

Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures.

Tellimuse vormistamine

Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb tÀita nÔutud andmevÀljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis. SeejÀrel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda pangalingi kaudu vÔi muu makselahenduse abil.

Leping jÔustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.

Kui tellitud kaupa ei ole vÔimalik tarnida seoses kauba lÔppemisega vÔi muul pÔhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel vÔimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kÀttetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 pÀeva jooksul teate saatmisest.

Kohaletoimetamine

Kaupu saadetakse jĂ€rgmistesse riikidesse: Eesti

Kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures.

Eestisisesed saadetised jĂ”uavad ĂŒldjuhul ostja mÀÀratud sihtpunkti 3-7 tööpĂ€eva jooksul alates mĂŒĂŒgilepingu jĂ”ustumisest.

TaganemisÔigus

PĂ€rast tellimuse kĂ€ttesaamist on ostjal Ă”igus e-poes sĂ”lmitud lepingust taganeda 14 pĂ€eva jooksul [olenevalt toodetest ei pruugi ostjal taganemise Ă”igust olla, vastavad tooted ja teenused tuleb sellisel juhul loetleda ning need peavad vastama vĂ”laĂ”igusseaduse Â§ 53 lg-s 4 loetletud tingimustele].

TaganemisÔigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.

14-pĂ€evase tagastamisĂ”iguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks fĂŒĂŒsilises poes.

Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks vÔi sellel on kasutamise vÔi kulumise mÀrke, on Veebipoel Ôigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba vÀÀrtuse vÀhenemisele.

Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise avaldus, mille vormi leiab siit: taganemisavaldus ning saata see e-posti aadressile SiberianWellnessEst@gmail.com hiljemalt 14 pÀeva jooksul kauba kÀttesaamisest.

Kauba tagastamise kulud kannab ostja, vÀlja arvatud juhul, kui tagastamise pÔhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt vale vÔi defektiga asi). Kauba tagastamise kulud kannab ostja, vÀlja arvatud juhul, kui tagastamise pÔhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt vale vÔi defektiga asi).

Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele jĂ€rgneva 14 pĂ€eva jooksul vĂ”i esitama tĂ”endi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba ĂŒle andnud kauba vedajale.

Veebipood tagastab tagastatava kauba kÀttesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 pÀeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kÔik ostjalt lepingu alusel saadud tasud.

Veebipood vÔib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud vÔi kuni ostja on esitanud tÔendid, et on asja tagasi saatnud, sÔltuvalt sellest, kumb toimub varem.

Kui ostja on sĂ”naselgelt valinud Veebipoe pakutud kĂ”ige odavamast tavapĂ€rasest asja kĂ€ttetoimetamise viisist erineva kĂ€ttetoimetamise viisi, ei pea Veebipood tarbijale tagastama kulu, mis ĂŒletab tavapĂ€rase kĂ€ttetoimetamise viisiga seotud kulu.

Veebipoel on Ă”igus taganeda mĂŒĂŒgitehingust ning nĂ”uda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on eksituse tĂ”ttu mĂ€rgitud oluliselt alla kauba turuhinna.

Pretensiooni esitamise Ôigus

Veebipood vastutab ostjale mĂŒĂŒdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse vĂ”i puuduse eest, mis oli olemas juba asja ĂŒleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba ĂŒleandmisest ostjale. Sellest esimese kuue kuu jooksul asja ĂŒleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja ĂŒleandmise ajal. Vastava eelduse ĂŒmberlĂŒkkamine on Veebipoe kohustus.

Ostjal on Ôigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipoe poole, saates e-kirja aadressile SiberianWellnessEst@gmail.com vÔi helistades telefonil +372-518-8629.

Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pĂ€rast kauba ĂŒleandmist ostjale.

Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, parandab vĂ”i asendab Veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole vĂ”imalik parandada ega asendada, tagastab Veebipood ostjale kĂ”ik mĂŒĂŒgilepinguga kaasnenud tasud.

Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult vÔi kirjalikku taasesitamist vÔimaldavas vormis 15 pÀeva jooksul.

Otseturustus ja isikuandmete töötlemine

Veebipood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber, aadress, e-maili aadress, pangarekvisiidid) ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks. Veebipood edastab  isikuandmeid veoteenust pakkuvatele ettevĂ”tetele selleks, et kohale toimetada kaupa.

Veebipood saadab ostjale uudiskirju ning pakkumisi ostja e-maili aadressile ainult juhul, kui ostja on selleks avaldanud soovi sisestades veebilehel e-kirja aadressi ning andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks.

Ostjal on igal ajal vÔimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest meile teada e-kirja teel vÔi jÀrgides pakkumisi sisaldavas e-kirjas toodud juhiseid.

Vaidluste lahendamine

Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile SiberianWellnessEst@gmail.com vÔi helistada telefonil +372-518-8629.

Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal vĂ”imalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin. Tarbijavaidluste komisjoni pĂ€devuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sĂ”lmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse lĂ€bivaatamine komisjonis on tasuta.

Ostja vĂ”ib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.